COLISEE – Γλωσσικές, διαπολιτισμικές και επιχειρηματικές δεξιότητες που απαιτούνται από τις Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις

(Compétences Linguistiques et Interculturelles au Service des Entreprises en Europe / Linguistic, intercultural and enterprise skills needed by European businesses)

Το έργο COLISEE εστιάζει στις γλωσσικές, διαπολιτισμικές και επιχειρηματικές δεξιότητες που απαιτούνται από τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις και επιδιώκει να ενισχύσει την απορρόφηση των μεταπτυχιακών αποφοίτων στην αγορά εργασίας παρέχοντας εκπαίδευση και κατάρτιση. Οι προτεινόμενες αλλαγές στην εκπαίδευση περιλαμβάνουν εκτενέστερη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών, από το διδακτικό προσωπικό του Πανεπιστημίου. Οι έρευνες που πραγματοποιήθηκαν από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια έδειξαν ότι η ψηφιακή τεχνολογία δεν χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό στα μαθήματα μεταπτυχιακού επιπέδου. Οι συμμετέχοντες φορείς στο έργο υπογράμμισαν ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη για την εκπαίδευση των καθηγητών στις νέες τεχνολογίες.

Οι στόχοι του έργου COLISEE έχουν ως ακολούθως:

  • Βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης, εστιάζοντας σε τρία είδη ικανοτήτων (Γλωσσική επάρκεια σε δύο ευρωπαϊκές γλώσσες, Διαπολιτισμική ικανότητα σε δύο ευρωπαϊκές χώρες και κατάρτιση όσον αφορά τη διαχείριση επιχειρήσεων και τη γνώση της εταιρικής κουλτούρας σε τουλάχιστον δύο ευρωπαϊκές χώρες).
  • Βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης και της κατάρτισης, μέσω της χρήσης των ψηφιακών πόρων (προσαρμογή του ψηφιακού περιβάλλοντος για τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευόμενων, αύξηση της χρήσης των ψηφιακών πόρων, εκπαίδευση του προσωπικού των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας για την εκπαίδευση).
  • Ανάπτυξη ενός διατμηματικού μεταπτυχιακού προγράμματος με θέμα την Πολυγλωσσία και την εταιρική κουλτούρα.

 

Πρόγραμμα: Erasmus+

Άξονας:  Erasmus +, Lifelong Learning Programme / Key Action 2 (KA2)

Επιστημονικός Υπεύθυνος: Χατζηνικήτα Βασιλεία, Καθηγήτρια ΣΑΣ ΕΑΠ

Κοινοπραξία:

  1. 1. University of Montpellier, France (Project Leader)
  2. Paul Valery University Montpellier, France
  3. Open Digital Space for the Mediterranean, France
  4. Linköpings University, Sweden
  5. University of Southampton, England
  6. University for Foreigners of Perugia, Italy
  7. Hellenic Open University, Greece
  8. National University of Distance Education, Spain
  9. University of the Balearic Islands, Spain

Διάρκεια: 01/09/2014 – 31/08/2016

Ιστότοπος Έργου:  http://www.liu.se/colisee?l=en